:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Susu Kolostrum terbaik Abad ini Susu C2Joy dari Syarikat C2Joy [M] Sdn Bhd dan ElloJoy daripada Syarikat Digital Joy Sdn Bhd :::: Terima Kasih :::: Sila Hubungi UstDi, NDr jika ada sebarang pertanyaan di talian Hotline 011-1009 5423 ...

NAK C2JOY MURAH???


Jika anda peminat susu C2Joy asli dan original SEKARANG anda boleh mendapatkan Susu C2Joy Original dari Syarikat C2Joy [M] Sdn Bhd di bawah pimpinan Puan Bie Mohamad. Boleh sahaja layari laman sesawang : https://www.c2joycolostrum.com/

Saya HANYA ingin mencadangkan satu cara untuk dapatkan Susu C2Joy Original dengan harga terbaik daripada syarikat. Jika anda sebetulnya peminat setia C2Joy Original.

Pertama : sila daftar percuma sahaja di laman web untuk keahlian anda. FREE sahaja yer. Untuk sebarang pertanyaan dan pendaftaran keahlian/ pembelian, silalah klik link yang diberikan:

Kedua : Whats App saya UstDi, NDr untuk saya aktifkan keahlian anda. Sila sediakan :
Username : nama anda diikuti nombor 6811 [No team saya]
Password kesukaan anda : apa sahaja - sila catat di mana-mana yer
Security Password : Buatlah apa sahaja - tetapi tolong catat di mana-mana supaya tidak lupa

Ketiga: Selesai saya aktifkan, saya akan berikan link untuk anda membuat pembelian, windows shopping, dan lain-alain dalam laman web DigitalJoy Sdn Bhd. Pembelian di marketplace. Menggunakan USDollar [1 USD : RM4 sahaja]

Keempat : Semua pembelian di Market Place termasuk kos pos yer. So FREE POS lah dari HQ. Perlu diingatkan bahawa semua produk di MarketPlace ialah JV dengan syarikat-syarikat lain. TIdak sama masa pengeposan yer.

Sebarang pertanyaan sila hubungi UstDi, NDr. 011-10095423 @ wasap terus ke link wasap.my/601110095423/nakC2JOyViral2021

No comments:

Post a Comment

BAHAN BACAAN C2JOY

  Berikut ialah info berkaitan USP Produk Susu C2Joy, dari C2Joy M Sdn Bhd yang diketuai oleh CEO nya Pn Arabie binti Mohamed . AlhamduliLLA...